Halk Merkezleri’nin Renkleri OSM’de Buluştu
Halk Merkezleri’nin Renkleri OSM’de Buluştu
İçeriği Görüntüle

Geçtiğimiz Ekim ayından bu yana eğitmen Ekin Yalçınkaya eşliğinde eğitim alan 8-12 yaş aralığındaki 17 öğrenci, dönemi başarıyla tamamladı. Tepebaşı Belediyesi bünyesinde yürütülen programda genç piyanistler, hazırladıkları repertuvarı sahnede seslendirdi.

Tepebaşı Belediyesi 23 Nisan Çocuk Sanat ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşen yılsonu konserinde öğrenciler performanslarıyla izleyicilerden tam not aldı. Salonu dolduran aileler ve davetliler, çocukların sahne heyecanına alkışlarla eşlik etti.

Program, hem öğrencilerin müzikal gelişimlerini sergilediği hem de sanat eğitimlerinin önemini ortaya koyduğu bir final niteliği taşıdı.