Ayrıca tercih danışmanlığı hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine yönelik istişarelerde bulunuldu. Öğrencilerimizin ilgi, yetenek ve hedefleri doğrultusunda doğru tercihler yapabilmelerine katkı sağlayacak rehberlik çalışmaları ile tercih sürecinde izlenecek yol haritası değerlendirildi. İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan yönetici ve öğretmenlerimize teşekkür ederek tercih danışmanlığı sürecinde görev alacak tüm personele çalışmalarında başarılar diledi.

