EĞİTİM

Hastanede Tedavi Gören Öğrencilerin Karne Mutluluğu

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören öğrenciler de karne heyecanı yaşadı.

Vali Dr. Erdinç Yılmaz, Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Fethi Fahri Kaya, Vali Yardımcısı Yakup Güney ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi ile Prof. Dr. Sultan Durmuş Aydın Çocuk Servisi'nde tedavileri devam eden öğrencileri ziyaret ederek karnelerini ve çeşitli hediyelerini takdim etti. Öğrencilerin karne sevincine ortak olan protokol üyeleri, ailelere geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaret kapsamında, hastanede tedavi gördükleri süre boyunca eğitimlerini hastane sınıfında sürdüren öğrenciler de ziyaret edildi. Okullarındaki müfredata uygun şekilde eğitimlerine devam eden öğrencilere karneleri verilirken, hastane öğretmenleriyle de bir araya gelinerek özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür edildi.

Ziyaret sırasında açıklamalarda bulunan Vali Dr. Erdinç Yılmaz, sabah saatlerinde Barbaros İlkokulu'nda öğrencilerin karne sevincini paylaştıklarını, ardından tedavileri devam eden çocukların mutluluğuna ortak olmak üzere hastaneye geldiklerini ifade etti.

Hastane sınıflarının öğrencilerin eğitimden kopmaması açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Vali Yılmaz, çocukların hem tedavi süreçlerini sürdürdüğünü hem de eğitimlerine ara vermeden devam ettiğini belirterek, bu uygulamanın öğrencilerin akademik gelişimleri açısından son derece kıymetli olduğunu söyledi.

Millî Eğitim Bakanlığının hayata geçirdiği hastane sınıfı uygulamasına katkı sunan öğretmenlere, sağlık çalışanlarına ve emeği geçen tüm personele teşekkür eden Vali Yılmaz, tedavi sürecindeki öğrencilere acil şifalar dileyerek sağlık, mutluluk ve başarı temennisinde bulundu.