“Tüketicilerimizle açık iletişim kuruyoruz”
WhatsApp hattı hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Tüketicilerimizle karşılıklı etkileşime dayanan açık iletişim politikamız doğrultusunda çeşitli kanallardan yararlanıyoruz. Özellikle saha çalışmalarımızda zorunlu olarak yapılması gereken planlı kesintilerde ve muhtemel arıza durumlarında tüketicilerimize farklı kanallardan hızlı bir şekilde bilgi vermeye odaklanıyoruz. Bu çerçevede, çağrı merkezimiz, SMS, sesli yanıt sistemi (IVR) gibi iletişim kanallarımızın yanı sıra web sitemiz ve mobil uygulama gibi kanallar üzerinden 7 gün 24 saat kesintisiz iletişim sağlıyoruz. Bu kanallardan biri de WhatsApp hattımız. WhatsApp, neredeyse hepimizin telefonunda olan, iletişim için sıklıkla kullandığımız bir uygulama. Tüketicilerimiz WhatsApp hattımızı telefon rehberlerine ekledikleri takdirde WhatsApp listelerindeki diğer kişiler gibi bizimle de anında iletişime geçebiliyor. Burada ilk etapta yapay zeka destekli bot ile yazışıyorlar. Ancak talep etmeleri veya farklı bir soru sormaları durumunda bu kez müşteri temsilcilerimiz devreye giriyor. Böylece yazışma aynı kanal üzerinden kesintisiz devam ettirilerek konu çözüme kavuşturuluyor” dedi.
OEDAŞ tüketicileriyle WhatsApp üzerinden yazışıyor
Elektrik dağıtım şirketi Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. (OEDAŞ) ‘0222 186 00 00’ numaralı WhatsApp hattını cep telefonuna kaydeden tüketiciler, bu numarayla yazışarak planlı-plansız kesintiler ve elektrik dalgalanmaları hakkında bilgi alıp, aydınlatmayla ilgili ihbarda bulunabiliyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir