Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, kısa süre önce gerçekleştirilen genel kurulun ardından Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı görevine seçilen Adnan Karamanlı’yı ziyaret ederek yeni dönemin hayırlı olması temennisinde bulundu.
Eskişehir Esnaf Odaları Birliği hizmet binasında gerçekleşen ziyarette Başkan Ünlüce’ye Büyükşehir Belediyesi bürokratları eşlik etti. Görüşmede kent ekonomisinin gelişimi, esnafın beklentileri ve yerel yönetimlerle meslek odaları arasındaki iş birliği olanakları ele alındı.
Esnaf ve sanatkârların Eskişehir’in üretim gücünün ve sosyal hayatının en önemli unsurlarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Ünlüce, Adnan Karamanlı ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diledi. Büyükşehir Belediyesi olarak esnafın yanında olmaya devam edeceklerini ifade eden Ünlüce, dayanışma anlayışıyla kente değer katacak çalışmaları sürdüreceklerini belirtti.
Esnaf Odaları Birliği Başkanı Karamanlı da nazik ziyareti dolayısıyla Başkan Ayşe Ünlüce’ye teşekkür ederek, esnafın sorunlarının çözümü ve kentin gelişimi için yerel yönetimlerle iş birliğine önem verdiklerini söyledi